פרגולות אלומיניום גמלון

פרגולות אלומיניום מעוצבות

השימוש בפרגולה למרפסת או לחצר הוכח מזה כמה עשורים כפתרון מוצלח למדי, כזה הנותן מענה אידיאלי הן בעונת החורף מפני גשמים ורוחות והן בקיץ מפני קרני השמש. 

מדובר ללא ספק בפתרון עיצובי ממדרגה ראשונה הכולל מגוון של תצורות וצבעים שנועדו להתאים את עצמם לסגנון של בני הבית או החלל.

בניגוד לחומרים אחרים כמו עץ, פרגולות אלומיניום אינן נסדקות או מחלידות, ובכך נשמרות לאורך שנים ארוכות ללא כל בלאי.
מאפיינים נוספים של פרגולות אלומיניום הם היעדר תחזוקה שוטפת והיותן קלות משקל.
ואם זה לא מספיק, ביחס לרמת המחירים ניתן כיום להשיג פרגולות אלומיניום מעוצבות בהנחות משמעותיות לעומת שנים קודמות, עובדה שמקלה על הצרכנים עד מאוד.

יש פרגולות לכולם!

הידעתם? חוק הפרגולות בישראל מתיר להקים פרגולה בישראל לכל אדם ללא צורך בקבלת היתר בניה, זאת כל עוד הפרגולה אינה עולה על 50 מ"ר מהקרקע עליה היא מיועדת להיבנות.
מדובר בבשורה אדירה עבור משקי בית רבים הרשאים להרכיב פרגולה מעוצבת.

כדאי להכיר את שני סוגי הפרגולות העיקריים הקיימים בשוק. השכיחות מכולן הן פרגולות למרפסת שמש, שמטבען הן קטנות יותר, אך מעניקות הצללה מלאה. במקביל, ישנן גם פרגולות חשמליות הנפתחות ונסגרות באופן אוטומטי באמצעות לחיצת כפתור פשוטה.

כך או כך, לא משנה באיזו אופציה בחרתם, הפרגולות המעוצבות מאלומיניום משרות נופך מרענן במרחב ומהוות כאמור אלטרנטיבה מנצחת בכל אקלים או מזג אוויר.

קראו גם על פרגולות אלומיניום דמוי עץ

גמלון פתרונות הצללה – כשחזון הופך למציאות

חברתנו אמונה על פתרונות גמר מאלומיניום המציגים עיצוב מהודר תוך הבטחת איכות ללא דופי על בסיס הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.
מוצר הדגל של החברה הינו פרגולות אלומיניום מעוצבות מכל הסוגים, לרבות פרגולות אלומיניום שקופות, פרגולות בצבעים (שמנת/אפור), פרגולות דמויות עץ וכן פרגולות המיועדות להרכבה עצמית.

כחלק ממדיניות החברה הדוגלת במתן שירות המציב את הלקוח במרכז, אנו מתחייבים על שורה של ערכים – החל מיושרה ואמינות כחלק בלתי נפרד מתהליך העבודה, זמינות לאורך מרבית שעות היממה, עמידה קפדנית בהתחייבויות ובלוחות הזמנים, כמו גם ליווי מלא עד לשביעות רצון מלאה.

למידע נוסף על פרגולות אלומיניום פנו לחברת גמלון.
קראו גם על יתרונות פרגולות אלומיניום לעומת עץ >>

שיתוף הכתבה

כתבות נוספות

רוצים לקבל הצעת מחיר לפרגולה מדהימה?
חייגו - 054-5815298

או השאירו את הפרטים שלכם בטופס
דילוג לתוכן